Start van onze reis!☀️

9 oktober 2016 - Kota Bahru, Maleisië

Na afscheid te hebben genomen van onze families en de bagage te hebben ingecheckt, konden we al vrij snel gaan boarden! We stapten het vliegtuig in en dachten ahh lekker chill helemaal achterin dus geen mensen achterons! En lekker warm was het! Ik had op de hele dag alleen maar 2 pannenkoeken gegeten dus voor mensen die mij kennen ging ik bijna dood van de honger! Ik was ook moe dus dacht chill kan ik misschien eindelijk eens slapen in het vliegtuig! Eten kwam vrij snel dus Mies blij! Filmpje aan! En gaan met die banaan! Slapen wilde niet echt lukken dus filmpje nr 2! Daarbij was het in ene steenkoud❄️! En keek Nadia nog aan die verdiept in haar film zat maar ze zei gelijk is echt koud he! Zelfs met dekentje koude knokkels!! Toch maar proberen te slapen! Was tenslotte moe! Nou Nadia 'heerlijk' te slapen, man naast mij knock-out met lekker open mond! En Mies kon haar houding weer eens niet vinden! Hoofd  op plankje! Hoofd links, hoofd rechts, benen onder stoel van persoon voor mij, benen opgetrokken,  heb alles geprobeerd wat mogelijk was maar nee! Filmpje nr 3! Iedereen om mij heen leek te slapen en Mies die moe was die was wakker!Terwijl ja mijn oogleden echt inmiddels aan begin van vliegtuig lagen!  Maar goed we zijn goed en veilig geland in Kuala Lumpur! Meteen met de klia(treintje/bus) naar bagage hal en vervolgens weer inchecken etc voor de volgende vlucht! Ze namen vooral de tijd daar terwijl wij geen tijd hadden. Maar ja hoor het is gelukt ook aangekomen op Kota Bharu! Het is hier 39 graden...en het is avond erg donker en bewolkt maar warm! Ons kamertje voor 1 nacht is oke! Ons eten was ook oke  maar goed 2 maaltijden met drinken omgerekend voor €4,50,- mag je ook niet klagen! Mies en Nadia zijn op! Wij gaan nu lekker slapen en vertrekken morgenvroeg met de boot naar Perhantian Islands We zijn benieuwd! Liefs Mies!